Waarom Mama Baas samenwerkt met OZ

1. Persoonlijke dienstverlening
Iedereen is uniek en je gezondheid – je grootste bezit – is hoogstpersoonlijk. Logisch dat elk van onze klanten onze aandacht verdient. Zo vullen we dat bij OZ in:
Iedereen zijn persoonlijke klantenadviseur
Het eerste aanspreekpunt is je persoonlijke klantenadviseur. Je vindt hem of haar terug met naam en contactgegevens op de meeste brieven en mails die je van ons ontvangt. Zo kan je steeds terecht bij dezelfde persoon die je dossier goed kent. Is je vraag een kluifje voor de OZ specialisten? Dan brengt je klantenadviseur je met de juiste expert in contact.
Bereikbaarheid voor jou
OZ wil zoveel mogelijk bereikbaar zijn. Contacteer ons op de manier die jou het beste uitkomt: per mail, telefonisch, kom langs in het OZ kantoor of stel je vraag via het onlinekantoor. We maken ons sterk dat je een antwoord krijgt op al je vragen binnen de 48 uur. Geen tijd tijdens de kantooruren? Maak gerust een afspraak in je OZ kantoor op een van de afspraakmomenten buiten de kantooruren.
Onlinekantoor: wanneer jij wil
Via het onlinekantoor vind je een overzicht van jouw dossier, je kan je terugbetalingen raadplegen, een bewijs van tegemoetkoming afdrukken, kleefzegels aanvragen en veel meer, op het moment dat het je pas
2. Gezondheidsfonds
We willen meer doen dan je helpen als je ziek bent. Zoals je weet, is voorkomen veel beter dan genezen. Daarom doen we er alles aan om je gezondheid in ere te houden of te bevorderen. OZ is dan ook zoveel meer dan een ziekenfonds; het is een gezondheidsfonds. OZ beschikt over een team van experts die zich inzetten voor je fysieke en mentale gezondheid: de OZ promotoren Vitaliteit. Licentiaten lichamelijke opvoeding en een diëtiste organiseren o.a. interessante info- en doesessies, nemen conditietests af en geven persoonlijk beweeg- en voedingsadvies in de OZ fit trailer.

3. Kwaliteit
OZ streeft naar 100% tevredenheid, jouw tevredenheid. Ons doel is dat je altijd de best mogelijke dienstverlening krijgt, we streven naar topkwaliteit. Mocht je een vraag of probleem ervaren, meld het ons zeker. We luisteren naar je vraag, houden rekening met je opmerkingen en sturen bij waar het kan.
- Stap 1: OZ klantenadviseur
Heb je een vraag of een probleem? Neem dan meteen contact op met de betrokken dienst of je persoonlijke OZ klantenadviseur. Dat is je eerste aanspreekpunt. Je vindt zijn of haar gegevens op de brieven die je van OZ ontvangt. Je kan mailen of bellen.
Op al je vragen krijg je binnen 48 uur een antwoord, telefonisch of per mail.
- Stap 2: OZ ombudsman
Klachten worden intern geregistreerd. Zo krijgt OZ actuele informatie over de daadwerkelijke behoeften van onze klanten. Het stelt de ombudsdienst in staat om aanbevelingen te formuleren, opdat de dienstverlening kan bijgestuurd en verbeterd worden waar mogelijk. Heb je suggesties of ben je niet tevreden over de dienstverlening van OZ? Laat het ons weten via het suggestieformulier.
4. Expertise en ervaring
OZ heeft meer dan 100 jaar ervaring in de gezondheidszorg. De oudste afdeling is opgericht in 1894 en onafhankelijke bedrijfsleiders zetten er al snel hun schouders onder. Vandaag stellen we onze expertise ter beschikking via je persoonlijke klantenadviseur en elk van onze bijna 1.500 medewerkers. Je geniet ervan onder de vorm van onze vele diensten en voordelen, de professionele begeleiding van je medische dossiers, de vlotte terugbetalingen of ‘Mijn OZ’ waarop je je dossier online kan raadplegen.
5. Onafhankelijk
Doordat we niet gebonden zijn aan een politieke partij, medische of economische instantie, ben jij onze enige drijfveer. Jouw gezondheid en welzijn is ons doel. Daarom helpen onze persoonlijke klantenadviseurs je met professioneel advies op maat.